Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 10:50:53 +0200

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/10735 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Auvere küla, 
Keskterritooriumi (E280-2 Galerii) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks kasutusloa eelnõu

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27183024>  (menetlus nr: 
462011), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (RENE ZORIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister